Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader

web page counter
19 June 2010

Darul Azzikri PostHeaderIcon SIHIR BATANG KELADI


Baru-baru ini saya dijemput ke Perak untuk mengubati seorang pesakit. Sampai dirumah pesakit tersebut rupanya ada 2 orang lagi pesakit yang telah menunggu untuk mendapatkan rawatan.

Setelah selesai merawat pesakit pertama dan kedua, pesakit yang ketiga merupakan seorang lelaki berumur lingkungan 50an menceritakan masalah yang dihadapinya dan menjemput kami kerumahnya bagi tujuan perubatan. Walaupun waktu itu hampir jam 2pagi kami penuhi jugak permintaannya agar tidak menghampakan sipesakit.

Sampai dirumah pesakit dalam 45minit jaraknya dari rumah pesakit pertama tadi. Sebaik kami masuk kerumah dan memulakan perubatan, kedengaran ayam berkokok tanpa henti-henti. Setelah selesai membuat pagar rumah, saya serahkan urusan seterusnya kepada Syeikh Majnu iaitu salah seorang perawat Darul Azzikri yang dah agak lama mempelajari ilmu perubatan ni dari saya.

Saya pula keluar dari rumah meninjau-ninjau sekitar rumah sambil membacakan ayat-ayat MANZIL untuk membinasakan sihir-sihir yang ada dirumah itu. Sebaik selesai tiada lagi kedengaran bunyi kokokan ayam dan saya pun terus masuk kerumah pesakit tadi.

Saya memulakan scan pesakit tadi bagi mengetahui punca masalah yang berlaku pada sipesakit, bila dah dapat tau puncanya saya bertanyakan pada pesakit tadi dan dia mengakui selepas bercerai dengan isteri barulah dia mengalami masalah gatal-gatal badan sehingga tak boleh tidur malam dibuatnya dan yang paling teruk dia mengalami mati pucuk.

Apa yang saya nampak, bekas isterinya telah menggunakan sihir batang keladi untuk membalas dendam kerana diceraikan hingga sipesakit mengalami mati pucuk. Dalam scan tu saya nampak batang keladi dibungkus dalam kain kuning sehingga kering dan kecut, sebatang lilin dan gambar pesakit didalam almari pakaian bekas isteri pesakit tadi. Asal ilmu SIHIR BATANG KELADI ni dari Siam.

Saya sarankan kepada sipesakit untuk datang ke Darul Azzikri bagi mendapatkan rawatan lanjut kerana masalah ini agak rumit. InsyaAllah akan saya ceritakan nanti bagaimana saya merawat pesakit sihir batang keladi ini apabila dia datang ke Darul Azzikri nanti.

Oleh :


Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Wan : +6010-3107374

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (25)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (69)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (90)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)
Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR