Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader

web page counter
02 March 2011

Darul Azzikri PostHeaderIcon MASALAH KELAKIAN – SENDIRI CARI PENYAKIT




Tak lama dulu iaitu pertengahan tahun lepas ada seorang lelaki pertengahan umur datang menemui saya untuk mendapat rawatan. Pada mulanya dia agak malu-malu untuk menceritakan masalah yang dihadapinya. Dengan wajah yang agak sedih dan malu-malu dia menceritakan masalahnya kepada saya. Lelaki ni mendakwa disihir oleh isterinya menyebabkan dia mengalami masalah lemah tenaga batin malah menyebabkan “kelakiannya” hampir tidak mampu untuk berfungsi. Cerita lelaki ni lagi dia pernah menangkap isterinya bersama lelaki lain keluar dari sebuah hotel di PJ. Setelah disoalsiasat, akhirnya isterinya mengaku menjalin hubungan sulit dengan lelaki terbabit hingga terlanjur dihotel tersebut.

Yang mengagumkan saya, lelaki ni memaafkan ketelanjuran isterinya dan menerima kembali isterinya demi masa depan 2 orang anak-anak mereka yang masih kecil. Tak ramai lelaki yang sebegini dalam dunia ni. Katanya mungkin kerana hubungan sulitnya dengan lelaki lain membuatkan si siteri menyihirnya hingga “kelakiannya” tak mampu untuk berfungsi. Namun kata lelaki ni setelah dicekup, isterinya berjanji memutuskan hubungan dengan lelaki terbabit setelah suami memaaf dan menerimanya kembali. Lelaki ni tetap merasakan isterinya masih ada hubungan sulit dengan lelaki terbabit dan telah menyihirnya hingga jadi begitu.

Saya hanya mendengar saja cerita lelaki ni dan bagi peluang dia meluahkan segala masalahnya kerana dari riak wajahnya memang nampak sangat dia sedang bersedih dan seolah memendam rasa dan dendam pada isterinya. Selesai dia meluahkan ceritanya saya pun mintak izin untuk memulakan rawatan. Saya mula bertafakur dan duduk dalam zikir khafi sehinggalah terasa zikirulLah menjalar satu badan dan bergema semakin kuat dari dalam. Kemudian didalam tafakur itu jugalah saya merenung tetap kepada lelaki dihadapan saya ni bagi memahami masalahnya. Apa yang saya dapati sebenarnya lelaki ni yang sememangnya mempunyai masalah “kelakian”, oleh kerana itulah isterinya cari makan diluar. Tapi memang isterinya dah memutuskan hubungan dengan lelaki kekasih gelapnya tu, itu memang telah saya pastikan.

Setelah selesai bertafakur, saya terus-terang kepada lelaki ni bahawa dia tak lansung disihir. Isterinya tak pernah mengenakan sihir padanya hingga menyebabkan dia mengalami masalah “kelakian”. Saya berterus-terang memberitahu dia berkenaan masalah kelakiannya itu memang sejak awal perkahwinan malah pada malam pertama perkahwinannya pun memang dia dah bermasalah. Saya juga katakan padanya bahawa masalahnya itu berpunca daripada sikapnya sendiri yang sejak dari zaman remaja lagi sudah mula melakukan onani (melancap). Merah padam juga muka lelaki tu bila dengar kata-kata saya. Dia mengakui perbuatannya itu malah katanya selepas berkahwin pun dia masih melakukan perbuatan itu kerana rasa tak puas kalau tak buat mungkin dah jadi kebiasaan.

Itulah, sendiri yang buat penyakit salahkan orang lain pulak. Si isteri pula bila tak puas tak nak terus terang dengan suami agar suami berubat supaya pulih tapi cari allternatif lain pulak nak dapat kepuasan. Kena pulak si lelaki kekasih gelap tu “power” berganda-ganda dari suami dan dapat memberi kepuasan, terus campak halal haram dosa pahala asalkan dapat memuaskan nafsu. MasyaAllah! Apalah dah jadi dengan melayu yang berketurunan islam sekarang ni. Perbuatan buruk onani ni memang boleh menyebabkan kerosakan pada alat kelakian kerana tangan kita ni kasar kena pula disental dikocok dan digenggam dengan kasar rosaklah tisu-tisu dan urat sarafnya.

Saya sarankan lelaki ni datang semula pada tarikh yang saya berikan untuk mendapatkan rawatan pemulihan kelakiannya tu. Sampai hari yang dijanjikan, saya merawat lelaki ni dengan kaedah PEMANASAN DENGAN BALUTAN PANAS dan urutan MINYAK PASAK JANTAN yang saya buat sendiri yang antara bahan-bahannya lintah, belut, hempedu kambing dan beberapa bahan lagi dan diwiridkan dengan Asma’ Ul Husna tertentu serta beberapa ayat lagi. Minyak tu disapukan pada alat kelakian dan diurut menggunakan Pam Vakum penis selepas melakukan kaedah pemanasan dengan balutan panas. Setelah diajar dan dibekalkan dengan minyak tersebut saya sarankan padanya untuk melakukan sekurang-kurangnya 2 kali seminggu. Saya juga bekalkan ramuan JANTAN PERKASA kepada lelaki ni untuk diminum setiap pagi dengan 1 nafas selama seminggu. Semua ini dapat memulihkannya dan mengubati masalah praejakulasi yang dihadapinya.

Ada juga amalan ilmu Tangkur Buaya tapi yang ini saya tak perturunkan kepada sesiapa pun kerana bimbang dengan kesannya yang akan membuat perempuan terseksa jika terjadi perceraian. Si perempuan akan sering membeza-bezakan kemapuan kelakian suami (jika berkahwin semula) dengan bekas suami. AlhamdulilLah, sebulan selepas itu dia menghubungi saya untuk memberitahu perkembangan dirinya yang semakin pulih dan sembuh dengan melakukan setiap yang saya ajarkan padanya. Malah dia meminta izin dari saya untuk terus mengamalkannya.

WalLahHu Ta’alaa A’lam...

Oleh :‘Abdu Dha’if Faqir Haqir

Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Wan : +6010-3107374

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (25)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (69)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (90)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)
Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR