Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

AHLAN WA SAHLAN!

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

TRANSLATOR


web page counter

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader
18 May 2010

Darul Azzikri PostHeaderIcon BERTEMU IFRIT - Bah. Akhir

Saya berhenti seketika zikir jahar tu dan tanya jin ifrit Mina ni kenapa dia menipu saya dan nak sangat-sangat perdaya saya. Apa yang ada pada saya sampai dia beria-ia menggoda dan menipu saya. Dia kata “Ayah” dia bermusuh dengan orang-orang macam saya yang jadi “AHLI BAI’AH”. Paham la saya sekarang. Saya pun teruskan zikir jahar tak pedulikan jin ifrit Mina ni menjerit-jerit dan merayu-rayu suruh saya berhenti zikir jahar dan berjanji nak bagi saya harta kekayaan, emas dan macam-macam lagi. Memang nampak jelas depan mata bayangan selonggok ketulan emas tapi saya tau tu semua tipu muslihat je macam dia tipu saya kata dah pergi Mekah jumpa Guru saya dan peluk islam.

Saya teruskan zikir jahar sampai tak nampak lagi bayangan jin ifrit Mina ni depan mata dan tak dengar lagi suara dia menjerit-jerit sakit dan merayu-rayu. Lepas tu saya bagun untuk dirikan solat taubat, solat yang betul2 kusyuk yang dah lama saya tak dapat rasa kusyuk macam tu, solat dalam zikir. Sejak tu adalah lebih kurang 3 bulan jugak la saya tak boleh tengok api jadi fobia. Alhamdulillah sejak tu saya amalkan balik zikir jahar dan zikir khafi yang Guru ajarkan pada saya. Sejak tu jugak la mata dan hati jugak matahati saya jadi terang bersinar balik macam2 yang saya dapat, Allahu Akbar!. Saya kumpul duit, enam bulan lepas tu saya ke Indonesia untuk menambah lagi ilmu. Saya berguru dengan Abah di Banten (perubatan), Bapak Haji di Bandung (agama, perubatan & silat), Kiyai Salleh di Garut (agama, perubatan & silat) dan Bapak Alek di Bandara Bandung (Perubatan) Indonesia. Tak lupa jugak pada Bapak Guru pertama saya di Paya Kumbuh, Mukim Sikambing, Medan yang mengajarkan ilmu zikrullah ni.

Selama beberapa tahun di Indonesia (masih lagi berulang-alik) barulah saya balik ke Malaysia dan tubuhkan Darul Azzikri ni. Tujuan saya nak berperang dengan bangsa-bangsa jin kafir ni terutama dengan bangsa ifrit yang pernah menipu, memperdaya dan cuba menyesatkan saya dulu. Itulah tujuan saya tubuhkan Darul Azzikri yang ilmunya berasaskan ZIKRULLAH yang dah terbukti berkuasa membinasakan syaitan dan jin kafir laknatullah.





Saya membantu orang dalam perubatan ni tidak meletakkan sebarang bayaran, harga atau pengeras. Saya juga tidak menerima sedekah kerana hukum Allah meletakkan saya tidak layak untuk menerima sedekah sebab saya bukan fakir. Saya hanya menerima hadiah. Bagi yang ingin mendapatkan khidmat perubatan, kalau rasa mampu nak bagi hadiah bagi tapi kalau tak mampu jangan paksa diri kerana malu.

Kami di Darul Azzikri ni tidak berilmu, saya ulangi TIDAK BERILMU! Ilmu saya dari Guru, Guru yang punya ilmu, ilmu Guru pulak dari Gurunya dan bila ditanya lagi, ilmu itu dari Junjungan Nabi Besar kita Muhammad Rasullullah S.A.W yang mengajar dan menyerbarkan agama Allah dan Quran dan akhirnya ilmu tu dari Allah S.W.T Yang Maha Berilmu dan Allah jugaklah yang Maha Meyembuh. Kalau dah macam tu seperti yang Guru ajarkan kepada saya dan saya ajarkan kepada ahli jemaah Darul Azzikri, macamana nak letak harga, bayaran atau pengeras? yang mengeraskan orang bila dengar nak berubat kena 300 600 1000 atau sekian banyak. Macamna la tak dipanggil “PENGERAS”! keras beb orang dengar nak berubat kena banyak ni banyak tu.

Oleh:

Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Hamzah : 017-339 1709
Zakwan : 010-219 4111
Suhazri : 013-2016017

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (17)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (65)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (82)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)

Blog Archive

Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR