Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

AHLAN WA SAHLAN!

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

TRANSLATOR


web page counter

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader
25 May 2010

Darul Azzikri PostHeaderIcon ENTITI SEBAGAI BUKTI

Baru-baru ni ada satu keluarga berubat dengan saya, masalahnya hampir setiap orang dalam rumah mengalami lebam2 kat tubuh badan. Bila di scan dapat tau puncanya dari salah seorang ahli keluarga mereka jugak tapi ahli keluarga tiri la asal dari daerah Minang, Indonesia. Orang ni memang ada “bela” dan tujuannya hantar belaannya pada setiap ahli keluarga untuk mempengaruhi ahli keluarganya.

Masa saya ubatkan keluarga yang pertama esoknya dapat berita orang yang punya belaan ni menjerit-jerit tengah malam tak boleh tidur kepanasan dan bengkak-bengkak seluruh badan macam naik bisul. Dia pergi jumpa doktor, disuruh balik berubat cara kampung sebab takde sakit. Bila jumpa bomoh kat kampung tu pula dikatakan dia ada bela hantu tapi sembuh jugak la orang tu ubatkan.

Selesai rumah pertama, kami ubatkan rumah ahli keluarga yang kedua pulak. Tetap terjadi perkara yang sama jugak. Malam saya buat perubatan tu orang yang bela tu terima nasib yang sama lagi. Tengah malam meraung kepanasan dan badan bengkak-bengkak. Dapat maklumat dari ahli keluarganya disana, dia hubungi gurunya atau bomoh panelnya di Indonesia untuk ubatkan melalui telefon dan memang sembuh.

3 4 hari lepas tu kami ubatkan rumah ahli keluarga yang ketiga pulak. Tetap terjadi hal yang sama pada orang yang bela tu. Tiap rumah ahli keluarga ni pun sama jugak hadapi masalah yang sama je. Seminggu lepas tu saya dapat berita tentang orang yang bela tu balik Indonesia, jadi beberapa ahli keluarganya dan pihak kami berpakat untuk “bersih”kan rumah yang dia tinggal. Dari cerita2 yang kami dengar khabarnya salah seorang sepupu keluarga ni terserempak dengan lembaga menyerupai orang yang bela tu sedang berbuai kat pokok depan rumahnya. Sebab itulah kami dijemput untuk “bersih”kan rumah tu. Ada jugak dari ahli keluarga yang tak percaya dengan benda-benda macam ni ikut sama.

Kami sampai rumah tu dalam jam 3pagi, sebaik sampai memang dah nampak kelibat2 yang mencurigakan tapi buat relak je la. Bila ahli keluarga tu dah masuk rumah kami pun mulakan kerja kat luar rumah bawah pokok yang dikatakan ternampak kelibat orang yang bela tu sedang berbuai. Saya arahkan sorang dari perawat kami duduk bawah pokok tu untuk memujuk “benda” tu datang dan tunjukkan diri pada kelurga yang hadir. Adalah dalam 5minit perawat kami ni duduk dah mula nampak cahaya warna hijau kat atas kepala dia.

Kemudia tak lama lepas tu cahaya hijau tu naik sedikit keatas dan menghilang terus muncul cahaya putih kebiruan dalam pekat malam tu. Memang ramai yang hadir nampak jelas cahaya tu turun naik mundar-mandir dan sesekali menyorok belakang daun. Akhirnya perawat kami tu berjaya menangkap cahaya tu dan mengepungnya dengan zikir hingga dah tak boleh lari mana2 lagi terus dibawa masuk kerumah.

Dalam rumah cahaya yang sebenarnya jin belaan tu mula bercakap tapi saya tak bagi layan. Benda2 camni mane boleh dilayan kang kita di gorengnya dah masak sangat2 dah dari pengalaman2 yang lalu. Sebaik je perawat2 kami mulakan bacaan surah2 Quran dan kuatkan zikir khafi, benda tu menggelupur dan terus KO. Serentak itu jugak beberapa ahli keluarga yang tak percaya dengan benda2 camni nampak sendiri depan mata tiga lagi cahaya warna yang sama berlegar-legar dekat tingkap dapur rumah dan lari kedalam bilik air hingga semua dalam rumah tu dengar bunyi benda jatuh dalam kolah air dan bunyi air terpercik dengan kuat dan jelas.

Tengok muka kawan tu (ahli keluarga yg tak percaya) pucat lesi jugak la terkejut kot tak pernah tengok tak pernah dengar dan tak pernah lihat sendiri kali jadi depan mata sendiri dah tak boleh nak kata apa la. Beberapa perawat kami menuju ke bilik air untuk mengkap dan menghapuskan “benda” tu memang ternyata air kolah berkocak sendiri. Selesai kat bilik air, rumah bahagian atas pulak bunyi tapak kaki berlari mundar-mandir macam orang ketakutan nak lari dan cari jalan keluar. Tapi “benda” tu tak lepas keluar dapat gak dibinasakan.

Alhamdulillah, ilmu Allah memang hebat dan takde tandigannya. Semua kejadian dapat kami rakam dengan perakam video sebagai bukti. Kami jemputlah sapa2 yang nak buat kajian dan meneliti kesahihan bukti dalam rakaman tu boleh email kepada kami untuk dapatkan salinan. Tapi keutamaan pada pekerja2 produksi atau stesen tv ler sebab alatan mereka moden dan canggih untuk memastikan kesasihan rakaman tu.

Oleh :

Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Hamzah : 017-339 1709
Zakwan : 010-219 4111
Suhazri : 013-2016017

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (19)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (65)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (84)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)

Blog Archive

Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR