Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

AHLAN WA SAHLAN!

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

TRANSLATOR


web page counter

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader
25 May 2010

Darul Azzikri PostHeaderIcon PELALAU

Ada sorang wanita ni usia dalam lingkungan 40an. Salah seorang ahli jemaah yang bawak wanita ni jumpa saya. Masalahnya bila datang uzur (datang bulan) hampir 6 bulan tak henti-henti dan lagi pernah bertunang tapi putus, tiap kali kawan dengan lelaki pasti tak kekal lama ada jer masalahnya.

Masa saya ubatkan wanita ni pernah beberapa orang murid yang ikut berubat wanita ni nampak kepala yang pelik berlegar-legar depan pintu rumah. Wanita ni pun pernah bercerita sebelum berubat dengan saya waktu tidur rasa macam ada “benda” tidur sebelah dia dan dia boleh dengar dengan jelas bunyi nafas “benda” yang tidur sebelah dia tu.

Dah macam2 tempat dia pergi berubat baik 2 3 bulan jadi balik. Sampai pernah ke hutan di Pahang jumpa tok batin orang asli untuk berubat tapi macam tu jugak. Bila dia datang berubat, saya scan dapat tau wanita ni kena Pelalau orang asli siap dengar suara orang asli “bersandoi” masa ubatkan dia. Dia kena pelalau ni lebih kurang 20 tahun jugak lah.

Malam kami buat perubatan tu, kami bacakan ayat2 Manzil kat rumah dia supaya “benda” yang mengganggu rumah tu bertempiaran lari keluar. Dalam seminggu berubat, dia dengar suara orang mengaji dengan jelas tiap malam kat rumahnya. “Benda2” yang selalu mengganggu dia tidur pun dah takde lagi macam tu jugak benda2 yang selalu muncul waktu malam dalam rumah tu dah takde muncul2 lagi dan tak nampak2 lagi sejak berubat tu.

Alhamdulillah, sekarang ni pun wanita tu dalam proses berkawan dengan seorang pemuda yang juga ahli jemaah kami. Kalau ada jodoh dan di izinkan Allah, InsyaAllah makan kendurilah kami di Darul Azzikri ni.

Memang dah terbukti kuasa dan ilmu Allah ni tak boleh dipertikaikan lagi. Memang tak boleh ditandingi oleh mana-mana kuasa sihir.

Oleh :

Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Hamzah : 017-339 1709
Zakwan : 010-219 4111
Suhazri : 013-2016017

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (19)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (65)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (84)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)

Blog Archive

Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR