Paparan Terbaik Dengan IE7 dan Firefox 3.0 Keatas / Best View With IE7 and Firefox 3.0 and Above

AHLAN WA SAHLAN!

PESANAN!

Pastikan anda BOOKMARK
DARUL AZZIKRI
untuk mengikuti perkembangan isu
yang dibangkitkan serta
komen-komen dari pengunjung

TRANSLATOR


web page counter

SERTAI KAMI

Klik icon untuk baca melalui FEED

Subscribe in a reader
18 May 2010

Darul Azzikri PostHeaderIcon SUSUK - ILMU TUJUH LAKI

Adalah sorang murid saya bagitau masalah jiran dia, perempuan berumor dalam 40 tak boleh dengar azan. Bila dengar je azan mesti menjerit-jerit panas, suka duduk luar rumah mula dari maghrib sampai tengah malam, dah lima kali kawin tak kekal. Perempuan ni nak berubat jadi dia tanyalah pada anak murid saya ni. Kebetulan la pulak! Tanya pulak kat anak murid saya jadi dia bawak la perempuan ni datang jumpa saya untuk berubat.

Hari dia datang nak berubat tu, masuk je rumah saya terus menjerit-jerit panas. Menggelupur semacam je sampai tak boleh duduk diam macam nak lari keluar rumah. Saya buat tak tau jer dulu tapi dah siap pasang pagar biar dia tak boleh lari keluar. Kemudia saya pujuk dia suruh duduk dulu dan mula scan dia. Scan punya scan dia dengan selamba je cakap “takyah la ye rentikan je la”. Wah! belagak gak benda yang ada kat dia ni, tadi menjerit-jerit, mengelupur ni siap sound saya camtu lak!.

Saya diam je dan teruskan scan diri dia ni, akhirnya dapat tau dia ni sebenarnya pakai susuk yang dikenali ILMU TUJUH LAKI. Ilmu ni syaratnya kena kawin dengan tujuh lelaki, lepas tu baru ilmu susuk dia akan menjadi sebati dan kekal sampai bila-bila. Jin yang ada kat susuk tu berupa perempuan tua yang semasa hayatnya berkawin 7 kali, suami terakhirnya seorang imam tapi ditundukkan oleh jin susuk ni sampai jadi bodoh hinggakan perempuan ni bawak balik jantan lain kat rumah “main” depan mata pun dia diamkan je.

Tapi kena ingat dan paham bukanlah perempuan tu yang dah lama mati berpuluh-puuh tahun dulu tu jadi hantu atau penunggu susuk ni, tapi jin yang menyerupai perempuan tu kerana perempuan nilah yang pertama sekali bersahabat dengan jin dan buat perjanjian ilmu susuk tujuh laki ni. Kiranya dialah pengasas ilmu ni.

Saya pun mulalah interview perempuan ni, tanya pasal ilmu yang dia amal dan pakai. Mulanya tak mengaku tapi bila saya tekan bertubi-tubi akhirnya dia mengaku. Saya pun suruh anak murid yang ada masa tu mulakan perubatan, saya cuma guide je apa yang perlu dibuat. Masa beberapa anak murid saya mulakan perubatan, keluarkan semua benda yang dia makan dan amalkan, muntah2 perempuan tu. Habis keluar semua benda kotor yang dia makan syarat dari ambik susuk tu. Dah habis semua keluar, barulah saya keluarkan susuk tu. Memang keluar tapi dah agak hancur jadi serpih sebab dah lama sgt dia pakai sejak dari anak dara umor 18 lagi.

Susuk tu dia pakai kat muka 3, kemaluan 1. Ish!... apalah nak jadi perempuan ni tak sedar ke umor dah 40 nak nampak muda nak jadi anak dara sampai kat kemaluan pun dipasang susuk. Dah selesai semua saya pesan suruh solat taubat, solat fardu jangan tinggal. Dia pun ada gak cerita pada saya tiap kali kawin, mak mertua mesti tak suka dengan dia sampai kata semua bekas mak mertua dia cakap nampak muka dia macam perempuan tua, macam hantu sampai naik takut dan suruh anak dia ceraikan perempuan ni dek takut tengok muka dia. Yang sianak pulak nampak wajah bini dia ni cantik sangat cam anak dara muda.

Ni part tak best... Dah la susah-payah kita mengubat dia dari tak boleh dengar azan sampai menjerit-jerit kepanasan dan menggelupur, dah elok sihat kita pulak nak di edjasnya. Saya bagitau la saya ni dah beristeri, dua pulak tu. Dia sudah tak puas hati la pulak. Seminggu lepas tu saya dapat alamat atau petanda yang dia cuba kenakan saya dengan khidmat bomoh. Nak guna-gunakan saya a kononnya. Takpe silakan! Selagi zikirullah mengalir dalam tubuh badan ni takde yang dapat mempengaruhi. Allah tu Maha Pelindung dan Maha Berkuasa, kau pakailah ilmu setan aku tak heran. Saya buat apa yang patut, siap solat hajat 3 malam berturut-turut. Akhirnya dapat berita dari anak murid saya yang bawak perempuan ni datang berubat kata perempuan ni masuk wad doktor suspek ada batu kat dalam hati. Batu dalam hati? Lantak kau la, orang dah tolong kau pulak nak naya orang nak kenakan orang, rasakan la balasan Allah.

Oleh:

Artikel Berkaitan:

blog comments powered by Disqus

HUBUNGI KAMI

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan atau temujanji di no :

Hamzah : 017-339 1709
Zakwan : 010-219 4111
Suhazri : 013-2016017

FACEBOOK BADGE

Labels

  • (33)
  • (43)
  • (3)
  • (10)
  • (4)
  • (2)
  • (12)
  • (1)
  • (4)
  • (17)
  • (16)
  • (2)
  • (1)
  • (1)
  • (2)
  • (3)
  • (1)
  • (2)
  • (11)
  • (1)
  • (4)
  • (2)
  • (3)
  • (65)
  • (1)
  • (10)
  • (10)
  • (82)
  • (10)
  • (11)
  • (10)
  • (6)
  • (2)
  • (24)
  • (1)
  • (2)
  • (5)
  • (4)
  • (4)
  • (3)
  • (24)
  • (1)

Blog Archive

Darul Azzikri Back to Top

LANGGANAN EMAIL

Dapatkan post/artikel terkini dengan melanggan melalui email. Setiap post/artikel terbaru akan dihantar terus ke email anda.

Enter your email address:

Delivered by : FeedBurner

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

POST TERKINI

DAFTAR SENARAI

BlogMalaysia.com SEO Stats powered by MyPagerank.Net

Free Web Directory And Free Back link

POST PALING POPULAR